fredag 27 december 2013

Smitten Polish - Love actually is all around

Holofredag efter jul. Dags att försöka varva ner efter jul bara för att varva upp snart mot nyår.
Och här är ett lack från Smittens Love Actually- kollektion. En mycket charmig film med många bra brittiska skådespelare. Även om Bill Nighys cyniska avdankade rockstjärna är den karaktär jag minns bäst.
Hursomhelst. Det här är ett ganska svalt, ljusare rött hololack med ordentliga regnbågar, som ni kan se. Solen vill fortfarande inte vara med så jag får klämma in lite halvdåliga bilder bara för att ni ska kunna se dem. Lyckades dessutom av misstag radera några av mina bilder så nån dagsljusbild blir det inte heller, man tager vad man haver.
Jag var lite besviken första gången jag bar detta och tyckte att det var lite mesigt, sen råkade jag sätta mig i en fåtölj där ljuset var så man såg regnbågarna, då vart det plötsligt fantastiskt.

Tre lager här, med Seche som överlack.

Med blixt:
 Under stark lampa:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar