fredag 20 december 2013

Celestial Cosmetics - Blitzen´s Budgie Smuggler

Holofredag före jul.
Och jag återgår nu till vamplacken. Här har vi nämligen ännu en skönhet, dessutom av ett märke jag inte provat förut, Celestial Cosmetics. Jag köpte detta från Edgy Polish efter att ha sett denna grymma bild man hade lagt upp.
Ska jag likna det vid nåt annat är det Lilypads True Blood. Se en enkel jämförelse jag gjort längst ner i detta inlägg.
Mörkt vinrött och med stiliga regnbågar som flammar upp. Riktigt riktigt fint.

Här har jag två lager,  toppat med Seche Vite.

Inomhusljus:

Med blixt:


Starkt lampsken (fick bli två sådana bilder då de verkligen visar hur tjusigt detta är):

Förutom fina lack har jag köpt en till julklapp till mig själv, beställde 90 min massage att inleda julledigheten med. Inte det sämsta.

 Här är då en jämförelse mellan BBS och True Blood.
Som ni ser är de väldigt lika; jag har BBS på pekfingret och TB på långfingret. BBS är något rödare och varmare i tonen samt har en mer samlad regnbåge.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar