söndag 8 december 2013

Smitten Polish - Imperio

Tjipp och välkomna till Smittenbloggen.
Jag ska erkänna att när jag inte hann få de lack jag ville vid släppet av Love Actually-kollektionen i måndags så satte jag väckarklockan på 02 för att hugga vid nästa släpp... lite smågalet. Men jag fick min beställning i alla fall. Det kan ju bli sådär när tidszonerna ligger en bit från varandra.

Idag är det dags för ett glitterlack från Words of Magic-kollektionen så namnet kommer förstås från JK Rowling och Harry Potter.
Det här är ett rödbaserat lila med knalligt rosa/lila glitter, väldigt tjusigt och glimmar upp det trista vädret lite.
Här har jag tre lager toppat med Seche Vite. Det hade antagligen inte skadat att fylla på lite topplack dag 2 eftersom det blir lite knottrigt med glittret. Lampskensbilden är faktiskt bäst vad gäller hur det faktiskt ser ut.
Detta är klart värt att äga om man gillar lila.

Inomhusljus:
 I starkt lampsken:

2 kommentarer:

  1. Vackert!!
    Vad gör man inte för lite lack ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man är väl lite knasig ibland :) men jag väntar med spänning på att få hem de lacken.

      Radera