lördag 20 juli 2013

Smitten med Smitten

Jag gjorde mitt första Etsyinköp någonsin strax före semestern och beställde ett gäng lack från Smitten Polish, ett amerikanskt "indiemärke".
I Sverige säljs det vad jag vet bara av Edgy Polish, http://www.edgypolish.com/, som är en utmärkt butik men som inte hade alla de Smitten jag var ute efter.
Noelies egen butik finns här
Här är hela beställningen som kom:
Nerds! Redux, The Isabella Emerald, Sunken Galleon, Naiad och I want it now.
Jag har använt flera men har inte tagit några bilder. I want it now är en färg som är på utgående, nu var den inte kvar i Etsyshoppen längre, och den var magiskt vacker. I nån saga jag läste nån gång fanns en trädgård som var helt gjord av ädelstenar och det lacket är som man kan tänka sig en smaragdväxt. Djup, glitter och glimmer alltså. Måste ta en bild senare...

Uppdatering: I want it now finns nu i butiken igen. Tro mig, om du gillar gröna lack är detta ett måste. Själv ska jag fundera över det nya gröna lacket Eleka namen som också ser väldigt trevligt ut... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar