fredag 19 juli 2013

Nail Pattern Boldness - Bigger on the inside

För att fylla ut bloggen lite till kommer här ett inlägg med en bild från i våras. Och ja, jag vet, mycket ostädad manikyr.,
Jag gillar verkligen den brittiska TV-serien Dr Who och det var väl det som först fick mig att hitta detta lack.
Dock, det är faktiskt otroligt fint och har mycket djup i sitt blå. Bigger on the inside refererar till Dr Who och hans rymdskepp/tidsmaskin som är en s.k Tardis, som självklart är mycket större på insidan an vad man ser utanpå. Hans variant har tagit skepnad av en gammal polistelefonkiosk, som är blå. Det ska sägas att Tardisen är ganska mycket mattare blå än det här lacket men kastar vi in stjärnhimlar och rymd i ekvationen tror jag att vi kan acceptera detta ändå; djup kungsblå med silverskimmer. Lacket köpte jag via Llarowe.

Första gången jag hade det lade jag ett mörkblått lack i botten, underkläder alltså, men det behövs faktiskt inte upptäckte jag sen. Tre lager och du är "good to go".
Med fantastiskt blå naglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar