fredag 17 januari 2014

Too Fancy Lacquer - Cooper Trooper

Åter holofredag!
När Edgy Polish tog in ett nytt märke ville man ju gärna testa så mitt val föll till sist på det gröna hololacket (överraskning....).
Och det här är jättefint, vågar jag utlova fastän solsken (inte) lyst med sin frånvaro när jag skulle fota.
Det här är som en hybrid mellan a englands Dragon och Smittens Enchanted Forest. Typ.

Två lager här, absolut inga problem. Ett lager Seche Vite också. Vackert grönt. Regnbågar. 
Vad mer behöver man egentligen?

Inomhusljus:

 Med blixt:
 Stark lampa:

4 kommentarer:

  1. Ser riktigt snyggt! Jag la en beställning på detta igår kväll, ser fram emot mitt paket:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jättefint! Men kameran var piggare på att ta fram det blå än det gröna av nån anledning så det är ännu finare än på mina bilder.

      Radera