måndag 6 januari 2014

Celestial - Lost Sapphire

Blå måndag, traditionsenligt hos NailMe! Och eftersom jag shoppade en hel del julklappar till mig själv från Edgy Polish under julen så kommer här ännu ett lack från Celestial Cosmetics, denna gång ett underbart mörkblått lack som är exklusivt för Edgy Polish dessutom: Lost Sapphire.

Detta är ett jellylack även om det är ovanligt täckande för typen. Det ihop med det blå skimret ger ett rejält och härligt djup i färgen. En jättesnygg blå, så är det.
Här har jag tre lager, toppat med Seche Vite.

 I dagsljus:
 Med blixt:
 Stark lampa:

Och apropå dagsljus. Jag vill ha mer av den varan. Som en kompis uttryckte det: Det har ju varit november i tre månader. Jo, precis så.Härom dagen testade jag t.o.m ljusrum, bara en sån sak. De råkar visserligen ha ett på gymet där jag går så det var ju ingen extra ansträngning så men då är jag hyfsat desperat.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack. Och ja, den är verkligen härlig.

      Radera
  2. Gillar också kulören:) Vi har vänt nu, blir ljusare för varje dag som tur är.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar att det blir sånt djup i färgen, verkligen fint.

      Radera