tisdag 28 januari 2014

Sephora by OPI - Madam President

Röd tisdag!
Och jag är lite elak mot detta lack genom att använda de här bilderna, jag borde ha puttat i lite Seche Restore innan insåg jag. Att färgen ser ojämn ut är alltså för att det hade torkat lite, i original är det inte alls så. Jaja.
Det här köpte jag på min första eller andra USA-tripp där kollegorna introducerade mig för Sephora.
Jag gillade verkligen namnet på detta, förstås, och på den här tiden var det så att det fanns en kvinna som satsade för att bli nominerad som presidentkandidat.

 Det här är ett väldigt tjusigt, närmast crellyaktigt lack. Primary Red kallar de den på hemsidan men det finns en rosa ton i den som gör att jag inte är 100% med på det. Eller vad vet jag, jag antar att det är en blinkning till "primary elections" också.

Tre lager toppade med Seche Vite. Väldigt blank och fint.

Dagsljus:

 Lampa:

2 kommentarer:

  1. Fantastic looking Nails. Classic red is my favorite. Too bad your thump is not visible to get The full picture.

    SvaraRadera
    Svar
    1. This is a really nice red! I don't regret buying it at all.

      Radera