fredag 8 november 2013

Smitten Polish - What Sorcery is this?

Idag kommer jag med en riktig skönhet till Holofredagen, som vanligt med Skimmerskuggan som förtjänstfull värdinna..
Det här är en av Smitten Polish Halloween Holos från i år. Och VILKET LACK!
Wow. Lätt topplistematerial för finaste lacken nånsin. Det hjälper ju att jag är svag för den här sortens lila färg men wow igen. Och regnbågarna! Första gången Noelie la ut en bild på sin Smitten-FBsida på detta så visste jag att jag var tvungen att skaffa det - och det gjorde jag så fort det dök upp i hennes Etsybutik. Regnbågarna är helt galna och ser ut att vilja spränga flaskan - och de finns kvar när lacket hamnar på nageln. Jag säger som det heter - what sorcery is this? Jag är i alla fall förtrollad.

Här har jag lagt tre lager men det hade nog räckt med två, toppat med Seche Vite. Perfekt formula är det dessutom! Vad finns att inte älska?

I starkt lampljus. Kolla regnbågarna! Magiskt!

 I mer vanligt inomhusljus. Fortfarande jättesnyggt.
 Med blixt. Lacket är blåviolett som på bilderna ovan, inte blått, men jag ville visa mer av regnbågarna.

6 kommentarer:

  1. Det är verkligen tjusigt! En härlig lila!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är helt såld! Om inte det framgick i mitt inlägg, jag kanske var lite för subtil ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Och då gör mina bilder verkligen inte lacket rättvisa.

      Radera
  3. Så jäkla snyggt, Smittens holos är verkligen magiska!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo. Jag grät lite inombords när jag tog bort detta. Nu ska jag bara bestämma *vilket* Smittenholo jag ska prova härnäst.

      Radera