torsdag 28 november 2013

Smitten Polish - Sleigh ride

Och här kommer ett Smitten som faktiskt inte hör till holokollektionen utan ett jullack.
Jag ska säga att jag blev lite överraskad av detta lack, jag hade trott det skulle vara betydligt mer rött men det är faktiskt rosa. Så detta får bli mitt bidrag till veckans Rosa Torsdag

Detta ska vara ett rött jelly med rosa skimmer oavsett att jag mest ser det rosa. Lite saftsåsrosa sådär, om jag ska associera lite fritt. Inte riktigt min favoritnyans även om den är helt ok.

Tre lager med ett lager Seche Vite.

Med blixt:
 Under stark lampa:

Jag har inhandlat tredje och sista delen i Sara Bergmark Elfgrens och Mats Strandbergs Cirkeln-trilogi. 800+ späckade sidor. Så om jag inte hörs av på bloggen vet ni vad jag är upptagen med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar