tisdag 26 november 2013

Cirque - Curiosity

Jag deltar i röd tisdag hos Nerd Colours igen.
Denna gång med ett lack jag shoppat från Edgy Polish
Lacket är förstås, och enligt mig onödigt, parfymerat, men det är också en väldigt trevlig ljus röd med guldskimmer. Passar ju alldeles utmärkt att presentera såhär i juletider, alltså. Habegäret väcktes när jag såg det presenteras här av Nail Lacquer Love.

Här har jag lagt på tre lager, toppat med Seche Vite.

Inomhusljus samt med blixt::

Jag börjar känna behovet av att lysa upp novembermörkret med lite färg nu faktiskt.
På söndag är det faktiskt december, känns lite smågalet faktiskt. Inte alls långt till jul.
Nu har jag två amaryllisar, den mycket tjusiga mörkröda Carmen och en vit som än så länge bara är ett par blad. Idag shoppade jag dessutom Stiltonost, är inte det också lite juligt?

Men först ska jag ta igen min sömnskuld, den är rätt massiv efter en trevlig helg med teaterbesök och övernattning hos kompisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar