fredag 29 november 2013

a england - Princess Tears

Holoooooo! Freeeedag!
Här har vi ett svagt holografiskt lack från a englands The Legend-kollektion. Jag vet att många tycker det är för mesigt i färgen men dagar när jag bara vill ha nåt på naglarna som ser professionellt ut så är jag väldigt nöjd med detta. Svagt grårosa som skimrar upp i lila och grönt när det får lite bättre ljus.
Inköpt via NailMail om jag inte missminner mig helt.

Tre lager har ni här, som vanligt toppade med Seche Vite.

Vanligt lampljus:
Med blixt:

6 kommentarer:

  1. Ja det är ju inte så färgstarkt men det är vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Definitivt. Ofta vill jag ha nåt färgstarkt men ibland vill man bara ha nåt vilsamt, då är detta perfekt.

      Radera
  2. Svar
    1. Ibland behöver man ju sådana också :)

      Radera
  3. Hej, nu har jag lagt till dig :)
    Bättre sent än aldrig ;)

    SvaraRadera