torsdag 12 september 2013

Pretty Serious - The Pink One

Ja, jag förstår varför man döpte detta lack till The Pink One. Det är ju helt galet mycket rosa! Så självklart passar det till veckans Rosa Torsdag.
Rosa är en färg jag förlikat mig med, kan man väl säga. Ett tag hade jag hellre dött, naturligtvis bildligt talat, än visat mig i rosa men nu har jag ett antal rosa lack i samlingen och också några enstaka plagg.

Det ni ser här är tre lager. Inga problem med appliceringen, som det brukar vara med Pretty Serious. Lacket torkar matt, inte så förvånande med tanke på de uppenbara neonpigmenten, och på dessa bilder har jag ett lager Seche Vite också.
Lacket har i verkligheten ett blått skimmer som dock inte ville låta sig fotograferas.


Här syns det i inomhusljus:

 I lampljus (visst är det tokrosa???):
 Och till sist i dagsljus:
Detta lack köpte jag från Norway Nails, som jag tror är den enda som har märket i Norden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar