fredag 6 september 2013

Girly Bits - Razzle Dazzle

It's Friday I'm in love...
Ja. Det här är ett galet vackert lack! Bara att älska för alla som gillar glitter och bling.
Och eftersom det enligt Girly Bits beskrivning innehåller hologlitter har jag också tänkt att det kan få ansöka om att delta i Holofredag.

Det här är inte en "ren" swatch utan jag har lagt ett lager av Razzle Dazzle ovanpå OPI Flashbulb Fuchsia. Razzle Dazzle i sig själv är lite ljusare men ändå stark rosa i färgen, se t.ex hos Sminkan som klämt till med två lager.

Razzle Dazzle bidrar som sagt med en massa glitter och glamour, går inte att med bilder visa exakt hur tjusigt det är. Inga problem att ta bort heller trots allt glitter.

Här syns det i inomhusljus
 och i solsken
Antagligen behöver det ett dansgolv och en discoboll för att riktigt visa sitt rätta jag.

Inköpt via Llarowe.

Razzle Dazzle är förresten ett vanligt namn på nagellack har jag förstått. Jag vet bestämt att det finns minst två till, varav ett är ett annat av mina favoritlack från det norska märket Linda Johansen.

3 kommentarer: