måndag 5 maj 2014

Pahlish - Thunderous Sparks

Jag har alltid varit svag för röda glitterlack, inte bara till jul, och här kommer ett mycket vackert sådant som jag köpte ganska nyligen från Edgy Polish, Thunderous Sparks.
En körsbärs/Snövits äpple-jellyröd med en massa skimmer och glitter - lila, rosa, röda är de jag hittat däri.

Tre lager här med Seche Vite ovanpå.

Sol:

 Lampa:


Jag tänkte tanken att detta var likt ett annat Pahlish-lack, Your possible heart, så jag plockade fram den flaskan och resultatet ser ni nedan (TS till vänster, YPH till höger). Skillnaden är inte riktigt lika tydlig utan direkt sol men jag ville visa att de inte är direktakopior. TS har mindre glitter och är rödare i en ljusare ton, YPS lite mörkare och kallare. Båda två är i alla fall väldigt fina.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar