fredag 16 maj 2014

Darling Diva - Living on the edge

Holofredag hos Skimmerskuggan och idag visar jag ett lack som är gjort speciellt för Edgy Polish, och det är ju förstås därifrån jag har köpt det :)
Det här är inga In your face-regnbågar men jag ser alltid holoskimret där i alla fall, med solljus så gnistrar det vackert i alla färgerna.
Grundlacket är lila med blått/turkost skimmer så helhetsintrycket blir ett blåbaserat lila.


Tre lager, topplacket heter NPB Digital Flash. Inga konstigheter. 

Dagsljus:
 Sol:

 Lampa:


5 kommentarer:

  1. Har också köpt det lacket och jag tycker färgen är helt fantastiskt vacker. Inte så in your face men skimret i solsken är då himla fint!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker holot i detta kan beskrivas som stjärnhimligt. Ungefär.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, där sa du något. En stjärnhimmel mot lila. =)

      Radera