fredag 7 mars 2014

Smitten - Out of the Blue

Åter igen holofredag hos Skimmerskuggan! Och lite sol som blygt kikat fram under dagen, bara en sån sak. Man blir så trött på mörkret men nu verkar det ta sig. Väldigt mycket vårvindar friska idag. För att fira gick jag iväg och köpte lakrits, isländska Djupur med salmiak som är galet god, och schweizisk grottlagrad ost. Jag vill inte ha fredagsmys, jag vill ha fredagslyx...

Nåväl. Här är återigen ett av Smittens fantastiska holos, denna gång vackert blå Out of the Blue. Ljuvligt blåklintsblå och med vackra regnbågar. Jag blir glad av det här!

Tre lager, toppade med Seche Vite.

Dagsljus:

 Lampa:



4 kommentarer:

  1. Åh så fint! Härlig stark blå färg och fina regnbågar också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väldigt vackert! Och det är härligt med färgstarka holos.

      Radera
  2. Ljuvligt fint! Jag älskar knallblått!

    SvaraRadera
  3. Verkligen! Jag blir glad av sådana här färger :)

    SvaraRadera