måndag 3 mars 2014

Sally Hansen - DVD

Här kommer en Blå Måndag igen, som vanligt med NailMe som värd.
Här är igen ett lack jag shoppade på mig i USA för ett antal år sen, Sally Hansens DVD från deras HD-serie.Jag har aldrig lyckats få det att ge bra täckning på egen hand så denna gång har jag ett mörkt lila/vinrött lack i botten och har lagt två lager DVD ovanpå.
Det här är en ljuvlig duokrom som skiftar mellan ljusblått och lila och med det mörka lacket under blev det (tycker jag) dessutom vampigt och härligt. Jag kunde varit lite noggrannare med basfärgen men med det här fantastiska blå skimret var det inget man tänkte på när man såg det i verkligheten.

Under lampa:

 En till lampbild:
 Dagsljus:

2 kommentarer:

  1. Det ser coolt ut! Jag har några Sally Hansen HD och de är väldigt fina...

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är väldigt coola. Är glad att jag hittade det här, ska testa och lägga det över blått nångång också.

      Radera