fredag 21 mars 2014

Ozotic - 518

Äntligen lyckades jag få lite vackra solbilder till Skimmerskuggans holofredag! Våren gjorde ju ett gästspel där innan snön ven och vräkte ner igen igår. Jag var ute och inhandlade kattmat till mina (påstår de själva) svältande små husdjur och jag trodde ett tag att jag nog skulle avsluta kvällen nedkanad i ett dike. Lyckligtvis för de hungrande tog jag mig till sist hem. Nog om det.

Det här är ett riktigt vackert rött hololack. Namnet är ju lite trist förstås men annars kan jag inte hitta några fel. Vacker röd, rejäl holoflamma, riktigt bra formula. Vad finns att inte gilla?

Här är det tre lager, toppade med Seche Vite.

Sol!


 Stark lampa:
  Med blixt:








1 kommentar:

  1. Vilket tjusigt lack! Skönt att du kom hem helskinnad :)

    SvaraRadera