lördag 19 oktober 2013

Darling Diva - Little Red Corvette

Darling Diva har gjort flera kollektioner inspirerade av musikartister; AC/DC, Queen, Madonna och Prince. Det här är förstås från Princekollektionen.
Rosa och rött glitter i flera storlekar i en röd jellybas.Och jag tycker att jag då och då ser lila glitter också. Här har jag lagt två lager ovanpå Isadoras Orient Express, sen ett varsitt lager av NPB Glitter Food och Seche Vite.

Och som det blingar och skimrar! Det här är inte ett lack för de dagar man vill vara lite diskret, kan jag säga. Nu har jag haft sån tur att solen faktiskt stuckit fram näsan när jag haft detta så man kunnat gotta sig lite även om det var svårt att göra det rättvisa i bilder. Så jag har valt bilder som jag tycker visar upp lacket på bästa sätt och ignorerat om de har varit lite suddiga.

På tåget igår klev tjejen som satt bredvid av på stationen innan min men innan hon gick så frågade hon om vad det var för nagellack jag hade. Så det måste faktiskt se rätt bra ut, väl? :)

I halvsol:
 Med blixt:
 Stark lampa:

Jag ska på födelsedagsmiddag ikväll så det kommer bli mer kändisinspirerat (bloggar måste väl ha en dagens outfit?); Miss Lis gröna klänning från Indiskakollektionen och knallrött läppstift från Art Decos samarbete med Dita von Teese.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar