torsdag 8 augusti 2013

OPI - Wing it!

Och här kommer mitt absoluta favoritlack sommaren 2010, som ett bidrag till Rosa Torsdag. Sedan dess har min lacksamling vuxit rejält så nu var det ett tag sen sist, definitivt dags igen. Det här kom med sommarkollektionen Summer Flutter och efter att ha sett bilderna hos Nailtastic så köpte jag alla lacken utom det brandgula Flit a bit. Orange och gult ser tyvärr alltid helt knasigt ut på mina naglar.

Detta är en vacker skimrande hallonrosa/hallonröd/fuchsia; där skimret är lite kallare starkare rosa samt blått. Fyra lager har jag här och man ser ändå VNL, inga problem med appliceringen.

 Här är  det i vanligt dagsljus, då det blir en läcker rosa:

Denna bild visar upp skimret men också hur det rosa skiftar mot ljusrött i solljus:
 Här helt i sol:
Jag tycker fortfarande jättemycket om denna färg, känns saftig och fräsch.
Lite grann tycker jag den är en skirare och ljusare lillasyster till OPI:s The Show Must Go on.

Har blivit tvungen att kapa naglarna lite, vi håller på att flytta och jag vill helst undvika att bryta en nagel. Alla lack utom två ligger nedpackade, känns mycket otryggt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar