torsdag 29 augusti 2013

OPI - Flashbulb Fuchsia

Torsdag, rosa Torsdag!
Det här är en gammal goding från OPI, släppt första gången hösten 2006. Sen undrar jag om det är fusk att lägga upp lack man inte fnulat med själv? För jag har nämligen nyligen flyttat och i samma hus ligger en liten nagelsalong som hade dropinskylten kvar ute igår. Så jag knallade in och frågade om de hade nån tid kvar och det hade de. Min senaste "professionella" manikyr var 2009 så det kändes kul att prova igen. Roligast var när jag stod och valde mellan deras strax över hundra lack och manikyrkillen sa att jo, de hade ju rätt många. Och så tänkte jag på min Helmer hemma med mer än dubbelt så många :) men men.

Jag fick snygga naglar och det här är dessutom ett tjusigt lack även om jag inte kan uttala mig om hur det var att lacka med.

Det här är två lager. Vackert knallig fuchsiarosa eller möjligen cyklamenrosa. Tyvärr har molnen varit massiva och grå idag så det blir inga solbilder.


Perfekt sensommarfärg om ni frågar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar