fredag 4 oktober 2013

Joss - Sudden impulse

Holofredag igen.
Det här är varmrosa Sudden Impulse.
Tre lager men det hade räckt med två, väldigt lättjobbat och bra på alla sätt. Rejäl holo är det också, fick inget solsken denna gång heller men ni kan se det hyfsat på lampbilden.

Vanligt inomhusljus:

 Stark lampa:

 Men faktum är att jag inte alls gillar detta färgmässigt. Jag är väldigt osäker på hur det kom sig att jag beställde det men men, det var väl nåt ryck. Alldeles för varm färg för mig.

Alltså behövs en kramkatt:

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det är fint när det flammar upp i ordentligt ljus men dagsljusfärgen är bara inte jag.

      Radera
  2. Jag tycker färgen ser finfin ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det är inte färgen, det är jag. Varma färger och jag är oftast inte kompisar.

      Radera