måndag 1 juni 2015

Smitten Polish - Blue Footed Booby Dance

Idag blir det juni månads första Blå Måndag och jag har ett härligt turkost hololack från mitt favoritmärke Smitten Polish. Jag tror detta släpptes 2013, jag köpte det betydligt senare. Och är ännu senare med att använda det; skäms på mig då detta är ett underbart lack, ljuvlig färg, perfekta regnbågar och bra formula. 

Det här är tre lager Blue Footed..., Seche Vite som topplack.

Glöm inte att kolla in fågeln lacket är inspirerat av, för övrigt :) Blåfotad sula heter den på svenska.

Dagsljus:
 Sol:
 Blixt:

4 kommentarer:

  1. Wow vilket härligt lack! Måtte solen komma nu så det känns roligt att använda sina holosar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite sol idag i alla fall :) och det är en härlig färg.

      Radera
  2. Vilket läckert holo, superfint. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smitten vet hur man gör vackra holon, helt klart.

      Radera