måndag 14 april 2014

BB Couture - Junk in the Trunk

Och vi har en solig Blå Måndag!
Här har vi ett härligt blått lack jag köpte från NailMail för ett bra tag sen, Junk in the Trunk.
Är osäker på vad jag ska likna färgen vid, både sommarhimmel och mörkare förgätmigej skulle kunna funka. Oavsett, detta är en vacker och glad blå, med härligt blått mikroskimmer i som ger extra djup. Två lager hade kunnat funka men nu körde jag på tre av gammal vana.

Dock är det *inte* Seche Vite som topplack denna gång utan istället Nail Pattern Boldness Digital Flash. Om det kan jag säga att det fungerade utmärkt, dock tog det något längre tid på sig att torka än Seche Vite. I Sverige säljs detta av Edgy Polish och min förhoppning på detta är mest att det ska krympa lacken mindre än vad Seche har en tendens att göra. Vid detta första försök förekom i alla fall ingen krympning men det behövs mer data innan jag vill säga nåt mer bestämt.

Dagsljus:
 Lampa:
 Sol:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar