onsdag 2 juli 2014

Celestial - Liquid Lawn

Här har vi ett fantastiskt grönt lack som jag var tvungen att plocka upp igen efter att Emma visat den igen med ett grönt lack under. Det är ju så himla fint! Grön jellybas med glitter i olika former och storlekar.
Här har jag haft ett lager av a englands Saint George som bas och sedan två lager av Liquid Lawn. Sen ska jag erkänna att det blev ett visst arbete med att fiska upp de stora runda glittren men det var det värt. Se så fint det blev :) Finns att köpa bl.a hos Edgy Polish om man vill ha en egen flaska.
Ett helt klart värdigt sätt att fira Grön Onsdag på! Slink in hos Vacker & Underbar för fler gröna manikyrer.

Inomhusljus:
 Dagsljus:
 Två bilder i stark lampa:


Har legat lite lågt med lackinköpen men nu beställde jag en hel hög från Smitten när hon hade förbeställningar av sin sommarkollektion. Jag är en svag, svag människa...

6 kommentarer:

  1. Wow, vilken snygging! Väldigt speciellt med cirkelglittren i och läcker djupgrön färg - som grönt buteljglas ser det ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här är galet fint. La en beställning till Edy Polish enbart för detta lack! var värt frakten också :)

      Radera
  2. Svar
    1. Verkligen. Cirkelglitter är verkligen snygga.

      Radera
  3. Det här är verkligen tokläckert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag höll på att gå i spinn första gången jag såg det, om det var du eller Sminkan som visade det då :)

      Radera