onsdag 25 juni 2014

Smitten - Claddagh

Idag så kände jag att det var dags att vara med på Karins Grön Onsdag igen! Och med ett underbart grönt holo dessutom, Smitten Polish Claddagh. Precis vad jag behövde då jag varit lacklös i två hela dagar pga jobb.

Vackert klövergrönt med lutning mot teal och med skimrande regnbågar. Sa jag att det var ett underbart lack?

Tre lager har jag här,topplacket är NPB Digital Flash.

Dagsljus. Här kan man se det skimmer som ständigt syns i lacket.
  Inomhusljus. Här kommer det blå fram.
 Kvällssol. Regnbågarna tänds.

4 kommentarer:

  1. Smitten Polish har verkligen läckra holosar, bra effekt och ovanligare färger på holo. Har suttit och tittat på Claddagh ett antal gånger, det är supersnyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smitten är verkligen en holodrottning! Lacken brukar aldrig ha holosjuka heller utan bara glider på.

      Radera
  2. Åh detta har jag precis köpt! Så himla vackert!

    SvaraRadera