torsdag 15 januari 2015

Darling Diva - The Grand Rite

Här är ytterligare ett otroligt tjusigt lack från Salem-kollektionen, djupt rubinröda The Grand Rite.
Ja, jag återgår lite till de mörka, glödande färgerna. Dels för att denna var otestad på fingrarna (har dock testats på tår), dels för att jag ville ha en maktfärg på naglarna nu av olika skäl. Jag har fått för mig att mörka lack är sådana, faktiskt. Man kan ju tänka sig att det skulle vara klassiskt med typ fransk manikyr eller diskret skimmer i nån neutral färg men de känns inte som maktfärger för mig per se.

Detta lack är oavsett välpigmenterat. Viss antydan till holosjuka gjorde dock att jag behövde två lager, sedan la jag ett lager Seche Vite.
Tyvärr kom ett katthår med på de två nedre bilderna men men. Ni ser ju ändå att detta är ett väldigt tjusigt lack. Jättefina regnbågar har det också även om det inte riktigt fick chansen att visa dem pga solbrist.

Kallt inomhusljus:
 Lampa:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar