fredag 24 oktober 2014

Smitten - Her name was Rose

Ha! Dubblar tema igen med ett lack som funkar både för Rosa Oktober hos Lacky Corner och Skimmerskuggans Holofredag. Som så många gånger förr kan jag presentera ett fantastiskt tjusigt lack från Smitten Polish, denna gång Her name was Rose. Smitten-Noelie hyllar med det sin favoritföljeslagare i Doctor Who och detta lack är rosarött generöst strösslat med hologlitter. Så himla snyggt! Kan ingen dedikera ett sånt till mig ;)
Två lager här med två lager Seche Vite topplack så det skulle bli slätt. 

Dagsljus:  

 Sol:

4 kommentarer:

  1. Fick mig osökt att tänka på min favorit-följeslagare, nämligen Amy. Är inte galen i Dr Who men älskar Amy! Grät så min sambo, och även till viss del jag själv, var alldeles chockad när hon dog... Lacket är fint men jag var aldrig så förtjust i Rose...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min favorit är Dr Donna. Rose var aldrig min grej, nej, men lacket är iaf fint :)

      Radera